søndag 7. mars 2010

Schnauzer i hus...

Denne helgen har min kjære søster stukket av med Pippi til agilitystevne på Voss og ettersom min mor er vekkreist og min far har vært opptatt har jeg de siste dagene har jeg passet mine foreldres dvergschnauzer Kira.  
Det begynte veldig lovende med at hun brukte den første timen i leiligheten min ulende og pipende ved døren, men etter en liten joggetur roet hun seg heldigvis.  Merker at jeg ikke er vant til å ha valp i hus, men skadeomfanget begrenset seg heldigvis til herping av ubetydelige ting, slik som en tupperwareboks, noe papir og blader, samt at skinnfellen mistet litt pels...  Er heller ikke vant til å bli vekket midt på natten av en veldig våken valp som vil leke...  Kira er fremdeles litt skeptisk til hunder og veldig skeptisk til mennesker, men etter en tur med Ingrid i Sørmarka og Ragnhild og Phoebe på Hellestø (og en betydelig mengde pølser) har hun funnet ut at enkelte fremmede kan være ganske så kjekke. 



 
Phoebe i full galopp
 
 Godbitsøk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar