onsdag 2. februar 2011

Når katten er borte...

...danser musene på bordet.  Etter at min andre halvdel reiste på "studietur" har det kommet en ny mann inn i mitt liv.  For de som kanskje tror jeg er veldig kynisk kan jeg informere om at min nye midlertidige samboer er en firbent herremann (også kjent som Bordeaux dogge) ved navn Johnny.  Pippi satte ikke like stor pris på å få en ny beboer i starten, men virker nå fornøyd med å ha gjort ham til en skikkelig tøffelhelt som finner seg i å bli kommandert rundt etter hennes ønske.  Johnny er stort sett en veldig rolig og bedagelig type, men kommer i sitt rette element når han får springe løs på tur.  Dette gjør Johnny til ett fantastisk fotoobjekt, da ingen bilder blir det samme på grunn av hans mange lag med rynker og lepper som danser når han springer;






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar