søndag 26. juni 2011

Lørdagskveld på agilitybanen

Som hundenerdene vi er ble lørdagskvelden tilbrakt på agilitybanen, og ettersom mesteparten av folket på SBK er på stevne i Lillehammer, fikk jeg, Sanna og Kine ha banen helt for oss selv.  Jeg trente på tunnel og på lekutvikling med Lucy, og etter få økter var hun supergira på både leke og på tunnellen, noe som også økte farten og intensiteten.  Selv om jeg lenge har slitt med å få Pippi til å leke for å kunne belønne henne med lek på banen, har jeg fortsatt å trene på lekutvikling, og i dag fikk jeg henne i skikkelig lek og kunne faktisk belønne henne med leke etter fullført bane.  Det er Sanna som har trent mest og konkurrert i agility med Pippi, og selv om jeg også har trent en del agility med henne, er det ikke tvil om at det er jeg som holder henne tilbake.  Så selv om hun ikke er den raskeste på banen tror jeg vi har ett stort forbedringspotensiale dersom jeg bare legger arbeid i det!  Vi fikk også trent på fellesdekk, og Kine fikk trent på å "henrette" Pluto og Mira (se filmen nederst)

Kira har ikke problemer med å leke


Lucy i tunnelen 








Fellesdekk


Kine "henretter" Pluto og Mira

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar