onsdag 30. november 2011

Idsportrening 12 nov

Denne helgen testet vi ut en ny treningsplass på jæren.  Vi delte oss opp i to grupper, og jeg begynte som figurant for Lars Inge.  Jeg fulgte turstien ett stykke, før jeg gikk inn på en skogssti og derfra ut i terrenget og ned til vannet.  Fra vannet hadde jeg fin utsikt opp til parkeringsplassen hvor Lars Inge skulle starte sporet.  Jeg ringte ham for å si at han kunne starte, og jeg kommer nok alltid til å bli mobbet for min kommentar; "Jeg står bak ett grantre, ser du meg?", ettersom hele skogen bestod av grantrær...  

Kira fant meg inni grantrærne, selv om hennes eier slet litt med å komme seg gjennom krattet jeg hadde krøpet inn i.  


Pippis spor gikk oppover åsen i ca 750 meter, og hadde en liggetid på ca en halv time.  Jeg vet ikke helt om det var den nye plassen, lengden eller liggetiden, men Pippi slet tydelig med dette sporet.  Hun fulgte det godt langs stien, men da vi begynte å gå oppover datt hun av og surret en del.  Da vi kom på toppen var hun skikkelig "på " igjen, og hun fant Lars Inge som hadde lagt seg til rette bak noen busker. 


Heidi setter Zappo på sporet

Ranghild og Aman tilbake fra spor


John setter Chaos på sporet


Stakkars John klarte å forstue foten i sporet, så jeg og Lars Inge fortsatte å gå sporet med Chaos.  Dessverre oppdaget Chaos etter ett stykke at John ikke var med, og ville ikke lengre gå sporet.

Vi prøvde å få til en sosialiseringssirkel med Lucy for å øke interessen for leker, men hun var dessverre mer opptatt av alt annet.  Fikk henne til slutt i lek med Lars Inge, men jeg må trene mer på å bygge verdi for lek.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar